Stimati clienti, dorim sa va instiintam ca in perioada 27.12 - 03.01 suntem in concediu de odihna. Pentru orice solicitare va rugam sa ne contactati prin email pe office@magazinulmagic.ro.
Va multumim si va uram Sarbatori Fericite!

Niciun produs in cos

Termeni si conditii / Politica retur

1.  ELEMENTE DEFINITORII
Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC PRO ONLINE SHOP SRL, prin intermediul magazinului online www.magazinulmagic.ro catre cumparator.
Astfel, urmatorii termeni se definesc astfel:
- bunuri si servicii : orice produs sau serviciu care urmeaza a fi furnizat de catre vanzator, cumparatorului;
- comanda : document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri sau servicii prezentate in oferta magazinului online www.tentant.ro; (mailul primit de client dupa efectuarea comenzii nu reprezinta un contract, ci doar o cerere prin care clientul solicita achizitionarea unui bun sau serviciu)
- contract : comanda confirmata de catre vanzator (confirmarea unei comenzi se va face doar telefonic sau electronic dupa verificarea stocului - se considera incheiat contractul in momentul in care clientul este anuntat telefonic sau prin email ca produsul solicitat in comanda este disponibil si poate fi livrat).
 
 
2. INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.magazinulmagic.ro , cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile (electronic sau telefonic).
O comanda este compusa din urmatoarele:
- bunuri sau servicii regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;
- mentiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte mentiuni speciale;
- specificatiile cumparatorului.
 
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune si confirmarea comenzii si a contractului.  Etapele complete sunt urmatoarele:
- inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda inregistrata;
- preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (programul Departamentului de Vanzari);
- confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea comenzii si a stocului produselor aflate in comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail);
- livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea comenzii si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.
 
Produsele aflate in oferta magazinului online www.magazinulmagic.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru al Departamentului de Vanzari. O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. O comanda care contine produse afisate in site cu urmatorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU INTREABA STOC nu pot fi onorate in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizanduse.
 
 
3. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR
Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 7 zile. Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
Pentru produse care se aduc pe baza de comanda speciala se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
 
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
 
Stocul produselor comercializate de catre magazinul online www.magazinulmagic.ro este mentionat astfel:
 
- STOC MAGAZIN: produsul se afla in stocul fizic si se poate livra in baza unei comenzi online, DUPA CONFIRMAREA COMENZII. Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul STOC MAGAZIN au un numar limita de bucati. Updatarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.
- STOC FURNIZOR : produsul se afla in oferta furnizorului si teoretic in stocul acestuia. Verificarea stocului la furnizor se face de catre un agent de vanzari dupa preluare comenzii, in termen de maxim 72 de ore lucratoare din momentul preluarii comenzii. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informatia fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia.
- INTREABA STOC: produsul necesita verificarea manuala a stocului, produsul se afla inca in oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face in termen de maxim 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii.
- INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici in stocul magazinului, nici in stocul furnizorului. Aceasta informatie  este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucreaza tentant.ro
 
- PREORDER: produsul este disponibil doar in sistem de rezervari tentant PREORDER. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica, fara preaviz, data de lansare si pretul produsului.
 
4. PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face cu OP (ordin de plata) sau in sistem ramburs (plata la curier).

 
5. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se face conform datelor mentionate in aceasta pagina http://www.magazinulmagic.ro/livrare

Timpii de livrare din pagina mai sus mentionata se aplica din momentul confirmarii comenzii, exceptand zilele nelucratoare si pot varia de la 2 ore la 30 de zile.


in cazul livrarilor prin Posta Romana cat si prin curierat rapid este recomandat ca inaintea receptiei sa fie verificata integritatea ambalajului comenzii, produsul (produselor) pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea sa fie facuta in prezenta agentului de curierat in momentul receptionarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea facuta in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail: office@magazinulmagic.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

In cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de catre client in prezenta agentului de curierat a integritatii produsului sau amblajului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare ulterior daca nu au fost urmati pasi procedurali mai sus mentionati.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!
 
6. DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate PRO ONLINE SHOP SRL si nu se pot folosi sau copia fara acordul scris al proprietarului.
 
Cei care acceseaza acest site web au urmatoarele drepturi:
explorarea continutului www.magazinulmagic.ro
reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu acordul sursei;
inserarea in paginile proprii a unor legaturi catre acest site web (atunci cand legaturile sunt cuprinse in website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.magazinulmagic.ro);
persoana care isi bazeaza deciziile, actiunile sau inactiunea sa pe informatiile continute in acest website isi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite;
Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului;
Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
O eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site se poate raporta la urmatoarea adresa de e-mail: office@magazinulmagic.ro
 
7. GARANTII
Toate produsele comercializate de catre magazinul online www.magazinulmagic.ro , cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu exceptia celor resigilate), in ambalaje originale. Garantia produselor comercializate de catre TENTANT este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora in cazul lipsei conformitatii, catre centrul de preluare al garantiilor tentant.ro sau direct catre centrele de service autorizate specificate in certificatul de garantie.
 
Mai multe detalii despre conditiile de garantie se regasesc in pagina dedicata:
https://tentant.ro/formular-retur


Produsele predate in centrul de preluare garantii Magazinulmagic.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data instiintari de ridicare, vor intra in proprietatea Magazinulmagic.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 15 lei / saptamana.
 
 
8. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor in vigoare precum si unei politici proprii de returnare in unele cazuri.
Toate detaliile despre returnare se regasesc pe pagina dedicata:
https://tentant.ro/formular-retur
 
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
 
 
9. FORTA MAJORA
Nici una dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
 
Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul tentant.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare vor fi comunicate in prealabil tuturor membrilor conducerii.
Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate in urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispunde publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata de pe pagina de internet http://www.magazinulmagic.ro/termeni-si-conditii
 
Prezentul regulament a fost adoptat in sedinta AGA din data de 31 august 2016.
Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice incepand cu data de 01 septembrie 2016.
Termenii de utilizare publicati pe site-ul www.magazinulmagic.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricand de catre Client, consultate si printate; sunt arhivate electronic de catre tentant si fac proba raporturilor juridice dintre parti.
Prezentul exemplar reprezinta originalul Termenilor de utilizare si este semnat de catre Directorul General.

10. Informatii despre produse si servicii
Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii PRO ONLINE SHOP SRL distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea PRO ONLINE SHOP SRL .
PRO ONLINE SHOP SRL isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea PRO ONLINE SHOP SRL, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai.
PRO ONLINE SHOP SRL este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.

 

POLITICA DE RETUR

1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)
a) Procedura de retur:
-  Pasul 1: Se completeaza formularul de retur disponibil aici https://tentant.ro/formular-retur. Astepta confirmarea pe email ca indeplinesti conditiile de retur.
-  Pasul 2: Se trimite produsul in atentia departamentului Retur la adresa mentionata pe certificatul de garantie. Pachet trebuie sa contina o copie  a facturii fiscale de cumparare a produsului  si o cerere de retur.

b) Puteti formula orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa office@magazinulmagic.ro.

 Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare).

Produsele vor fi returnate  in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit si cu o copie a facturii de achizitie. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare si cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de retragere din contract, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @)

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din acelasi motiv, consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:
- dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;
- in cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora;
- in cazul produselor care necesita montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartuse refill, cartuse de imprimanta, toner etc.) sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica (de ex.: apa, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora si nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, consumatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
- ruperea sigiliilor si a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substante externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartuse de cerneală, toner etc.)
- desigilarea sau instalarea licentelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curătenie, produselor pentru copii si nou-născuti sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnati un produs aveti obligatia de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) si împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garantie lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejati ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiati ambalajul original si nu lipiti etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Reconditionat / Refurbished. Valorea finală se stabileste în functie de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initială a produsului nou si valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau tăiat si/sau găurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporti de sigurantă, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

- produsul returnat trebuie să fie însotit de certificatul de garantie în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu exceptia certificatelor de garantie emise în format electronic.
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătătii sau din motive de igienă si care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc.

Urmatoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre si cartuse filtrante, cartuse refil, acumulatori, cartuse imprimantă, accesorii birotică si papetărie etc.);
2. Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri;
3. Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim,reserve periute de dinti, etc.) si igiena dentară (periute de dinti, irigatoare bucale etc.)
4. Extensii de garantii;
5. Birotica si papetărie;
6. Produse pentru copii si nou-născuti (scutece si hrană, igienă si îngrijire etc.);
7. Articole pentru gravide (accesorii maternitate si cosmetice gravide etc.);
8. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
9. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
@ Art. 14, Alin. 3 :
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

PRO ONLINE SHOP SRL (Tentant.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.

2. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *)
Clientii persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform Ordonantei nr. 130/2000 din 31/08/2000.

3. Produse excluse, fara drept de returnare

a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator - anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA, SANATATE SI FRUMUSETE sau JUCARII, COPII SI BEBE care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, poate fi de 72 de ore.
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.